top_1.jpg
  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
OFERTY PRACY PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
Środa, 28 Styczeń 2015 16:52

 Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie zatrudni Pracownika Działu Finansowo-Księgowego

Główne obowiązki:

·         dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych,

·         obsługa i ewidencja bankowości elektronicznej,

·         rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych,

·         prowadzenie rozliczeń w ramach programów zdrowotnych,

·         rozliczanie i ewidencja  umów cywilno-prawnych,

·         sporządzanie deklaracji VAT

Oczekiwania:

         min. 3 -letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku  

         znajomość zasad rachunkowości i zagadnień podatkowych

         wykształcenie wyższe ekonomiczne

         umiejętność pracy zespołowej

         bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word) 

Mile widziane:

·         doświadczenie w służbie zdrowia

·         doświadczenie w biurze rachunkowym

 

Oferujemy:
• umowę o pracę
• zatrudnienie w wymiarze pełnego

CV prosimy przesyłać na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , lub składać osobiście w Dziale Kadr i Płac Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, ul Arkońska 4 Szczecin (wejście od ul Broniewskiego 2) II piętro, pok. 1.

Informacji udziela Dział Kadr i Płac: tel. 91 813 9050 lub 91 813 9032, 91 813 9036.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz. 926, ze zm.)" 

 

Oferty należy składać do dnia 09.02.2015 r.

 

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie zatrudni Pracownika Sekcji Inwentaryzacji i Środków Trwałych

 

Główne obowiązki:

·         udział w komisjach inwentaryzacyjnych,

·         ewidencja środków trwałych i wyposażenia (OT, LT, itp. )

·         kontrola kompletności dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz udział w zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów dotyczących środków trwałych i wyposażenia

·         bieżące znakowanie środków trwałych i wyposażenia

Oczekiwania:

         min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku  

         znajomość zasad ewidencji środków trwałych i wyposażenia

         umiejętność pracy zespołowej

         bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word) 

Mile widziane:
• doświadczenie w służbie zdrowia

Oferujemy:
• umowę o pracę
• zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu od marca br.

CV prosimy przesyłać na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , lub składać osobiście w Dziale Kadr i Płac Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, ul Arkońska 4 Szczecin (wejście od ul Broniewskiego 2) II piętro, pok. 1.

Informacji udziela Dział Kadr i Płac: tel. 91 813 9050 lub 91 813 9032, 91 813 9036.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz. 926, ze zm.)" 

 

Oferty należy składać do 12.02.2015 r.

 

 

 

ARCHIWUM 


 

   

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie zatrudni Specjalistę ds. BHP


Opis stanowiska
Zakres obowiązków odpowiada zakresowi działania służby bhp, o którym mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (D. U. Nr 109, poz. 704 z dnia 18 września 1997 r. ze zm.)

Wymagania
Od kandydata oczekujemy spełnienia wymogów kwalifikacyjnych określonych w § 4 ust. 2 ww. rozporządzenia tj. posiadanie wyższego wykształcenia o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo ukończenie studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a nadto:
• staż pracy w służbie bhp nie mniejszy niż 3 lata,
• biegła obsługa pakietu MS Office,
• systematyczne podejście do rozwiązywania problemów oraz samodzielność
• dokładność i rzetelność,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:
• doświadczenie w zawodzie specjalisty ds. bhp w służbie zdrowia

Oferujemy:
• umowę o pracę
• zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu

CV prosimy przesyłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , lub składać osobiście w Dziale Kadr i Płac Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, ul Arkońska 4 (wejście od ul Broniewskiego 2) II piętro, pok. 106.

Informacji udziela Dział Kadr i Płac: tel. 91 813 9050 lub 91 813 9032, 91 813 9036.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz. 926, ze zm.)" 

 

 

  

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie zatrudni TERAPEUTĘ ZAJĘCIOWEGO

 

Wymagania:

- ukończenie studiów wyższych na kierunku lub w specjalności terapia zajęciowa, obejmujących co najmniej 3000 godzin kształcenia, w tym 2000 godzin w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmujących wiedzę z zakresu teorii i technik terapeutycznych i uzyskanie tytułu licencjata, lub

- ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej uzyskanie tytułu zawodowego terapeuty zajęciowego lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie terapeuty zajęciowego, lub

-ukończenie przed dniem 31 sierpnia 2009 r. szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego w zawodzie instruktor terapii zajęciowej.

 

Mile widziane:

- doświadczenie w zawodzie terapeuty zajęciowego.

 

Oferujemy:

- umowę o pracę

- zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu

 

CV prosimy przesyłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , lub składać osobiście w Dziale Kadr i Płac SPWSZ, ul Arkońska 4 (wejście od ul Broniewskiego 2) II piętro, pok. 106.

 

Informacji udziela Dział Kadr i Płac SPWSZ, tel. 91 813 9050 lub 91 813 9036.

 

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz. 926, ze zm.)