Polityka jakości
POLITYKA JAKOŚCI
Samodzielnego Publicznego
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
w Szczecinie
Służymy wszystkim pragnącym korzystać z naszych usług, w przyjaznej, zapewniającej poczucie bezpieczeństwa atmosferze, świadcząc profesjonalną, kompleksową pomoc w zakresie specjalistycznej opieki medycznej ambulatoryjnej i stacjonarnej
Zobowiązujemy się do:
- Stosowania nowoczesnych metod diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych zgodnych z obowiązującymi standardami;
- Stałej poprawy dostępności do świadczeń zdrowotnych a w szczególności do świadczeń wysokospecjalistycznych i deficytowych;
- Monitorowania zadowolenia Pacjentów hospitalizowanych w Naszym Szpitalu i ich rodzin poprzez systematyczne badania poziomu ich satysfakcji w odniesieniu do jakości usług zdrowotnych;
- Przestrzegania praw Pacjenta na każdym etapie procesu leczenia;
- Pozyskiwania personelu o wysokich kwalifikacjach zawodowych oraz dbanie o jego stały rozwój i doskonalenie umiejętności zawodowych;
- Modernizowania szpitala poprzez informatyzację i inwestycje w infrastrukturę budowlaną.
- Dyrekcja Szpitala poprzez dążenie do pełnej efektywności i skuteczności prowadzonych działań deklaruje gotowość do ustawicznego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Świadomy wybór normy PN-EN ISO 9001:2015 Systemy zarządzania jakością, określone przez Kierownictwo wymagania oraz zaangażowanie zatrudnionego w Szpitalu personelu pozwalają osiągać wyznaczane cele Polityki Jakości i ustawicznie rozwijać organizację.
Salus aegroti suprema lex
Dobro chorego najwyższym prawem